- Vše o nákupu
- Doprava a platba
Doprava a platba
Možnosti dopravy
Můžete si vybrat z následujících způsobů dopravy:
| Zásilkovna | 69 Kč | |
| Zásilkovna domů | 115 Kč | |
| Packeta SK | 115 Kč |
Zásilkovna / Packeta SK
Zásilku zašleme na vámi vybrané výdejní místo ze sítě Zásilkoven a Z-BOXů. Vybírat můžete ze stovek výdejních míst po celé ČR a SR. Balíček lze vyzvednou zpravidla do 1–2 dnů po odeslání. Informace o uložení na výdejním místě vám přijde SMS zprávou a e-mailem.
Upozornění: Pokud zvolíte Z-BOX, k vyzvednutí je nutný mobilní telefon s aplikací Zásilkovna, zapnuté Bluetooth a služby GPS. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, většina Z-BOXů funguje 24/7.
Zásilkovna domů
Zásilkovna vám balíček doručí i na adresu! Balíček je doručován zpravidla do 1–2 dnů po odeslání. Dopravce vás bude dopředu informovat o tom, že bude doručovat zásilku. Součástí této notifikace bude i odhadované časové okno doručování, a to s přesností až na 90 min.
V den „D“ vám pak řidič Zásilkovny 2x zavolá na telefonní číslo uvedené v objednávce. V případě, že by se mu nepodařilo se s vámi telefonicky spojit, i tak dojede na cílovou adresu doručení a zazvoní. Pokud vás nezastihne ani na adrese, řidič zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze. Poté dostanete standardní cestou heslo pro vyzvednutí zásilky. Na vyzvednutí balíčku pak budete mít 5 dní.
Převzetí zboží od přepravce
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky.
Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu.
Možnosti platby
Můžete si vybrat z následujících způsobů platby:
| Bankovním převodem | Zdarma | |
| Online platba kartou Platební tlačítka bank |
Zdarma | |
| Google Pay / Apple Pay | Zdarma | |
| Dobírkou | 39 Kč |
Platba předem bankovním převodem
Peníze odešlete na náš účet a jakmile platbu obdržíme, zboží obratem odešleme.
| Číslo účtu | 300489741/0300 |
| IBAN | CZ19 0300 0000 0003 0048 9741 |
| BIC (SWIFT) | CEKOCZPP |
| Banka | ČSOB |
Online platba kartou
Zaplatíte pomocí platební brány Comgate a jakmile platbu obdržíme, zboží obratem odešleme.
Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267